Sunday, July 5, 2009

Seminar Ebook BEST...

Saya telah menghadiri Seminar Ebook yang dikelolakan oleh Encik Mohd Suhaimy atau lebih dikenali sebagai Shuth di alam cyber. Seminar diadakan di Quality Hotel Kuala Lumpur. Saya buat pusingan dua kali di Jalan Raja Laut untuk cari hotel ini. Kali kedua pusing, berhenti sekejap tanya En Sapu Sampah di mana Quality Hotel. Terima kasih En Sapu Sampah...kalau dia tak tolong, saya mungkin sampai lewat! Kalau dia tak tolong lagi, Jalan Tuanku Abdul Rahman tu mesti banyak sampah yang tidak dibersihkan.

Memang tak rugi dan amat berbaloi saya menghadiri seminar ini. Hilang penat saya memandu dari Ipoh ke KL. Banyak ilmu yang saya dapat dari Encik Shuth yang tidak kedekut ilmu dan sanggup berkongs
i banyak perkara dengan kami yang hadir. Saya juga dapat beberapa orang kenalan baru iaitu Ila, Su dan Ni'sa. Semuanya adik-adik kat situ...(Argg...I feel so old), well never mind, Ann. People do get old. At least it's better than getting younger and younger. Nanti susah pula. Betul tak?

Dan yang paling BEST,
surprise yang En Shuth janjikan di akhir seminar itu. Pada seseorang yang minat menulis seperti saya surprise yang diberikan umpama pucuk dicita, ulam mendatang. Nak tahu apa surprisenya? Datanglah sendiri ke seminar ebook tu. Klik sebelah ini saja untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment