Monday, June 29, 2009

Pakej Video Youtube

Malam tadi masa surfing, terjumpa pakej video youtube yang disebelah kanan sana. Menarik betul penjelasan Pn Lisa Hilmi empunya pakej berkenaan. Jadi, selepas membaca testimonial pembeli sebelum ini, saya pun terus membuat pesanan.

Pada masa ini saya sedang menunggu dengan perasaan yang tidak sabar akan ketibaan produk tersebut ke rumah saya. Saya suka membeli produk-produk sebegini di internet. Setiap hari pasti ada perkara dan ilmu baru yang saya perolehi. Rasanya kemahiran penggunaan internet saya turut meningkat. Dulu saya hanya tahu menulis dan membaca emel sahaja. Tetapi sekarang sudah banyak benda yang saya tahu.

Dalam masa yang sama juga, saya sedang mengumpul bahan-bahan dari internet untuk ebook pertama saya yang masih dalam proses perancangan dan penulisan. Nantikan ketibaan ebook pertama saya di internet.

No comments:

Post a Comment